Imago Onderzoek

Snijder heeft deelgenomen aan een landelijk imago en naamsbekendheidsonderzoek in Credit Management. Dit is om te bekijken waar Snijder staat in de landelijke incassomarkt. De eigen klanten en debiteuren van Snijder waarderen de diensten immers prima, maar hoe denkt de rest van Nederland daarover?

Contract ondertekenen

Het is Snijder gelukt om op alle aspecten goed te scoren ten overstaan van grote collega incassobureaus. We zijn hier erg trots op. In het onderzoek zijn de volgende imagoaspecten meegenomen:

  • Meedenkend/ betrokken
  • Innovatief
  • Deskundig
  • Betrouwbaar
  • Daadkrachtig
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Maatschappelijk verantwoord incasserend
  • Flexibel
  • Discreet
  • Kwaliteit van rapportage

Snijder heeft over het algemeen goed gescoord. Zo blijkt uit de Spontane en Geholpen bekendheid dat deze behoorlijk gegroeid is ten opzichte van voorgaande jaren. Landelijke bekendheid 9% groei en regionale bekendheid 23% groei. De geholpen bekendheid is 44% gestegen ten opzichte van voorgaande jaren.